Friday, 7 March 2014

Trip to Wrocław :)

ENG.: Hi my lovely readers! :) I know, I didn't write for a long time, but I had really hard time at school, because it was the end of my second term. Fortunately, today I find some time in the evening and I can share my happiness with you and I tell you about my 19th birthday - it was on 10th of February! :) I'd like to say thank you for all of us who support me, read my posts, like my site on facebook, follow me via gfc and bloglovin. It's really nice feeling - a kind of fulfillment, because I show you a part of me ;)  I'd like to say thank you for my amazing friends and classmates who made for me cupcakes with candles and for all the wishes and gifts :) You're amazing! :) It was a beautiful surprise for me :) It was so adorable <3

The last two weeks was really nice, especially weekend in Wrocław - a beautiful and the largest city in western Poland. It was amazing, because I felt like at home :) This city reminded me of Warsaw - maybe because of the same bus colours^^ Fortunately there were many big shopping malls where I spent great time ;) But extremely nice were dwarfs - hidden on the streets of Wrocław. What surprised me the most? Incredibly beautiful weather - sun was shining all of the day!

I'd like to say thank you - Andrea Funk, because I won on her blog $100 to jollychic.com - really nice e-shop where I bought leather & lace dress and black leather bag. You can see my outfit on few photos from my trip to Wrocław :)

PL.: Hej moi kochani czytelnicy! :) Wiem, że długo nie pisałam, ale mam naprawdę ciężki czas w szkole, ponieważ to koniec mojego trymestru. Na szczęście, znalazłam dzisiaj trochę czasu wieczorem i mogę podzielić się z Wami moim szczęściem i powiedzieć Wam o moich 19-tych urodzinach, które były 10 lutego! :) Chciałabym podziękować wszystkim Wam, którzy wspierają mnie, czytają moje posty, lubią moją stronę na facebooku i obserwują przez gfc i bloglovin. To naprawdę miłe uczucie - pewien rodzaj spełnienia, ponieważ pokazuję Wam część siebie ;)  Chciałabym podziękować moim przyjaciołom i kolegom z klasy, którzy zrobili dla mnie babeczki ze świeczkami oraz za wszystkie życzenia i prezenty :) Jesteście niesamowici! :) To była dla mnie piękna niespodzianka :)

Ostatnie dwa tygodnie były naprawdę miłe, szczególnie weekend we Wrocławiu - pięknym i największym mieście w zachodniej Polsce. To było niezwykłe, ponieważ czułam się jak w domu :) To miasto przypominało mi Warszawę - może przez te same kolory miejskich autobusów^^ Na szczęście było tam mnóstwo dużych centrów handlowych, gdzie cudownie spędziłam czas ;) Ale niezwykle urocze były krasnale - ukryte na ulicach Wrocławia. Co zaskoczyło mnie najbardziej? Niewiarygodnie piękna pogoda - słońce świeciło przez cały dzień!

Chciałabym przekazać podziękowania dla - Andrea Funk, bo wygrałam na jej blogu $100 do jollychic.com - naprawdę świetnego sklepu, gdzie kupiłam skórzano-koronkową sukienkę i skórzaną torebkę. Możecie zobaczyć mój strój na kilku zdjęciach z mojej wycieczki do Wrocławia :)



Dress & Bag: Jollychic.com


A part of my railway stories :)




Exciting time in searching dwarfs ;)
Have you got winter holidays? How you spent your free time?
Do you like my new dress & bag? Share your opinion with me ;)

U2 - Ordinary Love

48 comments:

  1. Wszystko mi się tutaj zgadza! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Przepiękne zdjęcia! :)

    smileewithus.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Love the skirt, nice photos.

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ReplyDelete

  4. Hej. Dziękuję za odwiedziny.
    Ciekawy post !
    Bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam !
    savana-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  6. Prześliczne zdjęcia :)
    Pięknie wyglądasz :>

    http://joannasztramkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hello sweetie! Thanks your comment on my blog. You look very fabulous and very nice pics!
    Of course I'am following you and now waiting you follow back ;)
    Have a nice day! <3

    Kera
    Coquet élégance

    ReplyDelete
  8. So beautiful!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Beautiful pictures! You look very cute in that outfit!

    Allthingsglitterandbeauty

    ReplyDelete
  10. ojejkuu, na początku myślałam że ta sukienka to Valentino! Piękna*.*
    super blog, obserwuję :)

    Dots & Laces

    Facebook - Dots & Laces

    ReplyDelete
  11. Najlepsze zdjęcie z chłopakiem,plus dla niego za glany!:D Świetnie razem wyglądacie<3
    Masz genialne wyczucie stylu, co widać na zdjęciach!:) Równie fajne zdjęcie na dworcu:)
    Obserwuję i pozdrawiam.

    ReplyDelete
  12. świetne zdjęcia :)

    photo-andyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. i really like your dress so cool xx
    http://girlonstreet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. super !!!!!! :))) absolutely lovely!!fab blog!

    Do you want to follow each other on instagram? I'm @chicstreetchoc! Thank uuu
    FOLLOW ME ON FACEBOOK
    CHIC STREET CHOC

    ReplyDelete
  15. Beautiful photos - you look so chic!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. I love ur style and that skirt is cute! x

    ReplyDelete
  17. obserwuj za obserwuj ? Ja już :) Plus genialne zdjecia i ubrania !
    http://reason-to-smile-for-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. I love your outfit! so cute. i'm your new follower, looking forward to reading more of your posts!

    http://makeupmajesty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Lovely , beautiful pics, I love your look ! ♥

    ReplyDelete
  20. you're welcome, dear! glad that you found some nice pieces :) love your look!

    ReplyDelete
  21. such a beautiful dress
    you look amazing on both the outfits

    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Nice pictures! I like you blog! <3
    Melli
    fashionargument.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Sukienka jest cudowna, a zdjęcia jak zwykle powalają.
    Zapraszam na mojego dzisiaj reaktywowanego bloga mojemmmmm.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. zazdroszcze wyjazdu, fajne zdjecia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  25. Ślicznie wyglądasz! Cudowna Stylizacja!

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie w linki od Sheinside? to dla mnie bardzo ważne
    http://marbelstyle.blogspot.com/2014/03/sheinside.html.

    ReplyDelete
  26. Looks very amazing! Great style and blog you have! keep posted!

    ReplyDelete
  27. You look gorgeous :)
    Check out all of the Coachella fashion at www.lovefromsimmie.com ❤
    Kisses XOXO

    ReplyDelete
  28. nádherný blog, moc se mi líbí tvoje příspěvky! :) sama mám začínající blog a byla bych moc ráda, kdyby sis udělala čas a podívala se na něj :)
    http://anovam.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  29. Wrocław to najpiękniejsze miasto <3
    super blog, zdjęcia :) obserwuję :)

    ReplyDelete
  30. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    ReplyDelete
  31. Hi :)
    Lovely blog, what do you say about follow each other?:)
    I'm waiting for you;)
    shootingdiamond.blogspot.com
    Regards

    ReplyDelete
  32. Great Pictures!! Love all of them!
    Would you like to follow each other via GFC, BL and Instagram? Please let me know if you are interested in!:)
    xo

    www.mielleloves.de
    www.mielleloves.de

    ReplyDelete
  33. Byłam we Wrocławiu bardzo dużo, ale i tak zawsze mnie tam ciągnie :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Dziękuję za przemiły komentarz ;) Polubiłam tą stronę na Facebook'u ;)
    Jeśli możesz to wspomnij o mnie na swoim blogu, to mi bardzo pomoże ;)

    Zapraszam do mnie na najnowszy post!
    Za każdy komentarz się rewanżuję <3
    http://szejkus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. DZIEKUJE ZA WIZYTE ,POLUBILAM FANPAGE KTORY MI POLECILAS ,BUZIAKI
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/shorts.html

    ReplyDelete
  36. śliczny outfit , ja chyba byłam we Wrocławiu 2 razy :D
    +obserwuję

    ReplyDelete
  37. ta koronka prześlicznie pasuje do całego outfitu!:)

    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc obserwacja, czy nawet komentarz mnie bardzo ucieszą!!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. hej! bardzo przyjemnie się czyta Twojego bloga! masz cudownie wyglądasz i wydajesz się bardzo sympatyczna dlatego też zostaje tu na dłużej i zapraszam również do siebie :-)
    http://gabrielakugla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Bardzo fajnie sie czyta twojego bloga ;p
    Oraz dziękuje za miły komentarz na blogu !! :)

    Pozdrawiam, oraz obserwuję ♥
    myworld-agnieszka.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. obserwuję i liczę na rewanż! świetne zdjęcia!

    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. piękne fotki, trafna stylizacja :)
    mogłabyś poklikać w linki sheinside? byłabym bardzo wdzęczna :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/06/things-sheinsidecom_23.html

    ReplyDelete
  42. Fajnie wyglądasz :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Super zdjęcia
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Hey you´ve a great blog!
    Please check out mine and if you want we can follow each other
    here on bloglovin and via GFC?
    Let me know, now it´s your turn.
    xoxo

    http://www.styleshower.com

    ReplyDelete