Thursday, 16 January 2014

Winter...

ENG.: Snow is falling! :)) And finally the whole area around me is sparkling, because of the white fluff ;)) Yeah,  it's freezing, but it still reminds me about my childhood, when I was a little girl playing in the snow. I was born in winter, so may hence it's my love for winter. You know, I'm fascinated in Finland - a really nice land of north, where is a lot of snow at winter time. For many reasons I like winter, but I hate the freezing... My hands are red and frozen. And I feel, that I'm frozen. So winter brings me many ambivalent feelings. But of course, we have these marvelous white landscapes, because of winter :))

My today's look is a combination of red&black - btw. my favourite colours ;) Black is always fashionable and we can compare it with all kinds of things. It's amazing, because it gives us a huge range of possibilities. I received a beautiful Charming Ladylike Solid Color Layered Voile Women's Skirt from Rosegal.com I love tulle skirts, so I'm satisfied with my new acquisition :)) And it's awesome, because it's perfectly fitted! I have many problems with finding appropriate skirt, because of my narrow waist. Sometimes the smallest size comes off at the waist, but here I had only choose free size and it's perfect! Great quality, fit and lot of my favourite fabric :)) I really recommend this shop - cheap prices, free shipping and satisfactory clothing :) I compared this skirt with my red lace blouse and I painted nails with red nail polish to obtain the contrast. It was so cold outside, so I wore a black blazer. I felt so comfortable in it, because the inside is lined with satin and pleasantly covers the arms.

PL.: Pada śnieg! :)) I wreszcie cała otaczająca mnie okolica iskrzy się od białego puchu ;)) Tak, jest mroźno, ale nadal przypomina mi moje dzieciństwo, kiedy byłam małą dziewczynką bawiącą się na śniegu. Urodziłam się zimą, być może stąd moja miłość do zimy. Wiecie, że jestem zafascynowana Finlandią - piękną krainą północy, w której jest mnóstwo śniegu podczas zimy. Z wielu powodów lubię zimę, ale nienawidzę mrozu... Moje ręce są wówczas czerwone i zamrożone. I czuję się jakbym była zamrożona. Zatem zima przynosi mi wiele ambiwalentnych uczuć. Ale oczywiście to właśnie dzięki niej mamy te malownicze białe krajobrazy :))

Mój dzisiejszy zestaw to kombinacja czerwieni i czerni - moich ulubionych kolorów ;) Czerń jest zawsze modna i możemy zestawić ją z przeróżnymi rzeczami. To niesamowite, ponieważ daje nam ogromny zakres możliwości. Otrzymałam piękną Charming Ladylike Solid Color Layered Voile Women's Skirt - spódniczkę od Rosegal.com Kocham tiulowe spódniczki, zatem jestem usatysfakcjonowana moim nowym nabytkiem :)) I to jest świetne, że idealnie dopasowuje się do sylwetki! Mam wiele problemów ze znalezieniem odpowiedniej spódniczki przez moją wąską talię. Czasami najmniejszy rozmiar mi od niej odstaje, ale tutaj mogłam wybrać tylko 'rozmiar uniwersalny' i jest idealny! Świetna jakość, dopasowanie i mnóstwo mojego ulubionego materiału :)) Naprawdę polecam ten sklep - niskie ceny, darmowa wysyłka i satysfakcjonujące ubrania :) Zestawiłam tę spódnicę z moją czerwoną koronkową bluzką i pomalowałam paznokcie czerwonym lakierem, aby uzyskać kontrast. Na zewnątrz było naprawdę zimno, zatem włożyłam na siebie czarną marynarkę. Czułam się w niej bardzo komfortowo, ponieważ wnętrze pokryte jest satyną i przyjemnie przykrywa ramiona. 











Photo: My mum :))
Outfit:
Skirt: Rosegal.com
(Blazer - Reserved, lace blouse - Topshop, ring - C&A)

Do you like my new skirt? Comment! :))

And a beautiful, full of sensitivity song for you. 

Epica - White Waters (feat. Tony Kakko)

"Lie down in my arms, 
trust what you see.
Smooth your brow, 
You will be with me
To find your relief..."


168 comments:

  1. Pareces una princesa!!!

    Tengo nuevo post
    http://todreamtheimpossiblemnoeliaco.blogspot.com.es/2014/01/daniel-wellington.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias por sus amables palabras! :))

      Delete
  2. pięknie wyglądasz na tyle śniegu w tym stroju. Śniegu zazdodzcze!!!
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)) Hah, zapraszam do Warszawy - stolica cała pokryta białym puchem ;))

      Delete
  3. fantastyczna notka...do tego stylizacja...genialnie!!!
    jesteśmy pod ogromnym wrażeniem... :)
    buziaki!!!!

    Alicja i Magda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa! ;) Cieszę się, że tak bardzo się Wam podoba ;;))

      Delete
  4. Beautiful outfit!:)
    http://seraphinalikesbeauty.blogspot.de

    ReplyDelete
  5. Przepięknie wyglądasz;) Jestem pełna podziwu dla wdzięku tej spódnicy!
    Przeważnie wolę krótsze, ale tutaj zrobiłabym wyjątek;)
    Świetny blog, będę odwiedzać ;)
    Ja zaobserwowałam, dziękuję za odwiedziny i propozycję;***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)) Ja bardzo lubię zarówno długie jak i krótkie spódnice, wszystko zależy od tego jak bardzo mnie urzekną ;) Ja Ciebie też będę odwiedzać, bo dowiaduję się ciekawych rzeczy o kosmetykach, a tę bazę koniecznie muszę sobie zamówić ;))

      Delete
  6. Amazing! It really reminds me to the gothic movie Red Riding Hood made in 2011.
    I really adored it, its colours, soundtracks, clothes and the book inspired to the movie!
    xoxo
    PS: this is the link of the trailer in case you never saw it!
    https://www.youtube.com/watch?v=ekKMYAOmTj0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! :) I've never watched to this film, but I'm really interested after watching the trailer ;)) I love horror films like that ;))

      Delete
  7. love snowy photoshoots ! i like how you've brightened the outfit up with the red :)
    Lauren x
    Britton Loves | Fashion Lifestyle + Photography - www.brittonloves.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like it ;)) Yeah, I love red touches ;)

      Delete
  8. Follow back nº 443 in GFC. Thanks. Kisses.

    ReplyDelete
  9. piękna jesteś!!!! śliczne zdjęcia! ktoś tu ma talent fotograficzny.. =D
    u mnie jeszcze śniegu nie ma ale już się zbliża!

    zapraszam
    just--believeinyourself.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! :)) Hah, tak - tym razem pomęczyłam o zdjęcia moją mamę^^ Niedługo wszędzie będzie biało ;))

      Delete
    2. i również obserwuję! tutaj jest za ładnie! :)

      Delete
  10. Śliczne zdjęcia! W ogóle bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach! Będziesz wychodzić jeszcze lepiej jeśli będziesz więcej się uśmiechać :)

    Bardzo dziękuję za komentarz i obserwację mojego bloga + obserwuję :*
    saba-bloog.blogspot.com

    saba-bloog.blogspot.com

    saba-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! ;)) Jakoś do tej stylizacji zdecydowanie bardziej pasowała mi mina bez szczególnego uśmiechu, ale jak kto woli ;)

      Delete
  11. śliczne zdjęcia, pozdrawiam i również obserwuję ;)

    ReplyDelete
  12. U mnie nie ma śniegu :(
    Zdjęcia są piękne, uwielbiam łączenie tych kolorów, pewnie dla tego że drużyna harcerska do której należę ma takie barwy
    Śliczne zdjęcia *-*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie zapraszam do Warszawy - trochę tego jest i nikt praktycznie nie odśnieża, więc robi się ciekawie na drogach^^ Hah, fajna ciekawostka ;)) Dziękuję :))

      Delete
  13. zakochałam się ! Piękna spódnica!

    http://szicko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. You look great! Pretty winter pictures!
    www.amemoryofus.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Beautiful!
    i follow you back!!
    Kisses

    ReplyDelete
  16. śliczne zdjęcia, piękne masz włosy :)
    ja za to nie przepadam za zimą, ale dzisaj wyjątkowo mi się podoba, być może że śnieg jest świeży i nie leży zbyt długo ;)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję! :)) Tak, taki świeży śnieg pokazuje piękno zimy, gorzej jak trochę poleży i już taki nie będzie.

      Delete
  17. thanks for comment!!!! i follow yo back! cute blog!!!
    http://goodbyemyloverbutiloveyou.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're welcome! :) And thanks so much too! :)

      Delete
  18. Pytałaś u mnie na blogu o Sammy dress. Sami do mnie napisali, pozwolili mi wybrać jedną rzecz do 20$ z jakiejś ich strony, na którym spodobało mi się garstka rzeczy, ale gusta są różne. Myślę, że jak chcesz z nimi współpracować, to napisz do nich, może dostaniesz zupełnie inne warunki?
    pozdrawiam.
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. The location is magical, I love snow. You look beautiful. :)

    Would you like to follow each other? Let me know if you follow me and I'll follow back. :)
    www.jonnessa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like the area around me :)) Thanks! :) Of course, I'll visit your blog ;)

      Delete
  20. Woooooooooooooooow! Your pictures are so amazing! The first words in my mind are Snow White!!!
    I love your gold hair very much! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! I'm glad you like them ;))

      Delete
  21. Ale świetne zdjęcia *,*
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  22. Lovely pics in the snow! Like the skirt so much :)
    Today new post,My sneakers combined with…
    Kisses from Spain, Kela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! ;) I'm glad you like it ;))

      Delete
  23. You look like a snow princess :)
    Stunning!

    Milky Rabbit ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, thank you so much for your kind words ;)

      Delete
  24. Czy tylko ja mam beznadziejne włosy? xD
    Ładne zdjęcia i świetny outfit :3
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Mogłabyś raz kliknąć w banner Rosegal po prawej stronie na moim blogu? Nie muszę chyba mówić, ile to dla mnie znaczy... :p z góry dziękuję <3
    vaysay.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj na pewno nie masz! ;)) Bardzo dziękuję ;)) Oczywiście odwiedzę ;))

      Delete
  25. rewelacyjnie! uwielbiam takie przemyślane stylizacje, klasyczna czerń i czerwony akcent, pomyślałaś nawet o czerwonych pazurkach i pomadce- super! ;-)
    buziaki

    http://neffii.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podoba :)) Uwielbiam w ten sposób zaakcentować strój - odpowiedni kolor paznokci i ust ;)

      Delete
  26. śliczne zdjęcia !
    obserwuję :)
    Pozdrawiam :)
    kamiii-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo lubię to połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  28. Świetna stylizacja :)
    Uwielbiam to połączenie kolorów,
    spódniczka jest cudowna :D

    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! ;) Cieszę się, że Ci się podoba ;))

      Delete

  29. Hi: Do you wont win a fur for free? Upload on Instagram a photo with fur with this hashtag #spotafur and do on this page :-) the like one will win a real fur
    https://apps.facebook.com/Koncurrencekopfur/?fb_source=search&ref=ts&fref=ts
    www.welovefur.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, thanks, but I still haven't got Instagram.

      Delete
  30. Thanks a lot for your nice comment doll and for your follow!
    you have a very lovely blog and this outfit is very nice, you look bohemian :)
    I follow you back on GFC and Bloglovin
    Kisses

    http://alissagromova.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're welcome and thank you so much for your lovely words too :))

      Delete
  31. Love your look!

    You have a really nice blog, do you wanna follow each other?
    I already followed you through GFC and Bloglovin x

    http://drownedinfashiondreams.blogspot.it/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! :) Of course, I'll visit your blog ;)

      Delete
  32. Świetny blog ;)
    Zapraszam do siebie ;>
    http://photographyourpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Rewelacyjnie wkomponowałaś się w ten biały puch :) O mnie śnieg chyba zapomniał, bo nie spadł jeszcze nawet na chwilę :/ Podoba mi się, że jedynym akcentem w całym zestawie jest czerwona bluzka i szminka na ustach :D uwielbiam takie połączenie :) Gorące pozdrowionka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa :)) Bardzo się cieszę, że ten zestaw przypadł Ci do gustu :))

      Delete
  34. Ale masz piękne zdjęcia <3

    http://tanecznedusze.blogspot.com/2014/01/winter-ideas-from-sheinside.html KLIKNIESZ? ZA KLIKNIĘCIE DAJĘ OBSERWACJĘ <3

    ReplyDelete
  35. so originaaal and lovely! :)
    xoxo
    http://eltedelas6.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  36. you look beautiful
    awesome pictures

    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Gorgeous outfit and and I love the pop of red! So beautiful
    Have a beautiful weekend!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like it! ;)) Thank you so much <3

      Delete
  38. fantastyczna stylizacja, bardzo stylowa ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! ;)) Bardzo mi miło ;)) Oczywiście odwiedzę ;)

      Delete
  39. Cześć jestem na twoim blogu pierwszy raz i jestem pod wrażeniem, że wkładasz w niego tyle pracy , pasji i poświecenia jest to niesamowite . Wygląd bloga też masz cudowny . Pozdrawiam .
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    Jeśli mogła bym zaprosić cię na swojego bloga i byś pod klikała wszystkie banery promocyjne które mam na swoim blogu to była bym bardzo wdzięczna i wiele to dla mnie znaczy .

    + zapraszam Cię też na bloga mojej przyjaciółki
    http://klaudi1299.blogspot.com/
    i na mojego oficialnego fanpage ktorego znajdziesz w stronach .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło słyszeć mnóstwo ciepłych słów na temat mojej pracy na blogu ;)) To część moich zainteresowań, więc pragnę się tym wszystkim z Wami podzielić ;)) Dziękuję ;)) Oczywiście odwiedzę i pomogę ;))

      Delete
  40. Piękne zdjęcia i świetna stylizacja. Bardzo podoba mi sie twój nagłówek :)
    +obserwuję i liczę na rewanż

    Proszę, kliknij w banner SHEINSIDE na moim blogu.
    Dla Ciebie to chwila, a dla mnie wiele znaczy.
    martyna-k.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję :)) Miło mi ;)) Oczywiście odwiedzę ;))

      Delete
  41. ile śniegu <3 śliczne zdjęcia !

    http://marttfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I cały czas pada xD Dziękuję! ;))

      Delete
  42. Beautiful outfit, you look flawless :) xx
    Have you heard about L'Oreal's Mega Volume Miss Manga mascara?
    Check it out at lovefromsimmie.com - its lovely :)

    Stay pretty! xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! ;)) I've never heard about this mascara, I'd like to check out it on your blog ;))

      Delete
  43. you look so damn pretty! i love your hair!

    Thank you for your lovely comment!



    Facebook / Instagram /Twitter / Chicisimo

    - Hannah's Heels

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, thank you so much for your sweet words :D

      Delete
  44. Fajnie wyglądasz w tej stylizacji :)
    Zapraszam na mój kanał na yt http://www.youtube.com/user/CelestialNailArt/videos
    www.celestialnailart.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. A u mnie jeszcze nie ma śniegu, mieszkam w Opolu. Zazdroszczę Ci trochę bo wygląda to pięknie!
    Super blog :)

    http://huge-fridge.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;)) Faktycznie, na zachodzie jestem całkiem ciepło i nie ma śniegu, a stolica zasypana po brzegi ;))

      Delete
  46. U mnie niestety pogoda zatrzymała się w listopadzie :c Wyglądasz ślicznie w tej stylizacji na tle śniegu, trochę jak księżniczka ;)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa ;)) Oj, niedługo pewnie i u Ciebie pojawi się śnieg ;))

      Delete
  47. Great outfit! Beautiful skirt!

    Would you like to follow each other with GFC and Bloglovin '? Let me know :)

    Have a good week!
    vgolove1.blogspot.ru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! ;) Of course, I'll visit your blog ;)

      Delete
    2. Thank you! Following back to GFC and Bloglovin.

      Delete
  48. Hey sweety, Thanks for your visit :)

    I follow you too :)

    Kisses

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're welcome and thank you too ;))

      Delete
  49. obserwuję i czekam na rewanż :)
    sisterrforever.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Bardzo fajna stylizacja, ja również lubię łączyć te dwa kolory ;) Prosto i z klasa;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE?
    ZAPRASZAM
    http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję :)) To super! ;)) Odwiedzę ;))

      Delete
  51. very nice outfit! love the pictures with all that snow :)

    I am studying here in Poland, in Lublin.. I am at UMCS :) xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much :)) That's really nice ;))

      Delete
  52. Great Blog! Thank you for visiting mine and leaving a comment and following. I am now following you on GFC and Bloglovin :)
    www.faceinfashion.com

    ReplyDelete
  53. jejku, jakaś ty śliczna *.*
    cudowne zdjęcia <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa <3 Odwiedzę ;))

      Delete
  54. fajny blog zapraszam do mnie ;)
    handmadeok.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. great outfit!

    I'm your newest gfc follower. Do you want to follow me? :)

    http://alinaluibrumarel.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! ;)) Of course, I'll visit your blog ;))

      Delete
  56. Great Blog, We love it! ♥

    http://fashion-topics.blogspot.de/

    ReplyDelete
  57. Lovely blog.. Thanks for visiting my blog.. I followed you through GFC..
    Hope you will follow me back as well
    limbusuprina.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Danke für dein Kommentar! Ja können wir. Wir folgen dir schon mal :)

    http://fashion-topics.blogspot.de/

    ReplyDelete
  59. Beautiful blog! <3 I just followed you via GFC, hope you follow back! ;)

    snowprincessbella.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! :)) Of course, I'll visit your blog and follow back ;))

      Delete
  60. Really nice !
    Im waiting for you on my blog :)

    http://lapetitetasse.blogspot.it/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! ;) Of course, I'll visit your blog ;)

      Delete
  61. SUPER LOVE THE OUTFIT :)
    love reading your blog, It's very refreshing and genuine and I really appreciate that :)

    Like Something Real Serious page here :)
    SOMETHING REAL SERIOUS

    SOMETHING REAL SERIOUS

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like my look ;)) Thank you so much for your kind words :))

      Delete
  62. Beautiful outfit, you look gorgeous! Would you be interested in following each other on FB, Bloglovin and Google+? Let me know :)
    xx
    Anett
    http://bellapummarola.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much :) Ok, I'll visit your blog ;)

      Delete
  63. This black and red outfit is just gorgeous! I just adore your boots!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, thank you so much for your kind words ;) I'm glad you like them ;))

      Delete
  64. gorgeous backdrop, what a magical backdrop! We love your red sweater, it's such a great pop of colour and nice change from the dark hies that tend to dominate winer wardrobes!

    www.mkstyleramblings.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  65. I love your blog
    followed
    http://minimaysi.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  66. Bardzo fajna stylizacja :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Dziękuję bardzo for following me, I'm following you back! (sorry, my polish is not good enough to construct an entire sentece eheh)

    ReplyDelete
  68. U mnie śnieg już dawno spadł. Częściowo jestem z tego zadowolona bo mogę z synkiem chodzić na sanki.
    Bardzo ładnie twoja stylizacja pasuje do otoczenia.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Ja już i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż.

    ReplyDelete
  69. vielen dank für dein liebes kommentar (:
    dein blog ist sehr schön und das outfit ist toll (:
    liebe grüße lara:*

    http://laraloretta.tumblr.com/

    ReplyDelete
  70. Really nice blog you have! Thanks for visiting mine, and sure i´d like to follow each other!!

    Greetings from a Finn in Paris!

    xx,
    Siiriliinu

    http://siiriliinu.blogspot.fi

    ReplyDelete
  71. Followed you back everywhere hun :)

    http://bellapummarola.blogspot.it/

    ReplyDelete
  72. Thanks for your comment darling, sure I'd like to follow each other! :)
    Following you now and waiting for you :)
    xx

    ReplyDelete
  73. Beautiful post and pictures. So enchanting

    www.highheelsandtutus.com

    ReplyDelete
  74. A ja się urodziłam wiosną i kocham lato hehe;pp Bardzo pasują Ci te kolorki, świetna ta spódnica;D Długo na nią czekałaś? :)) Też oczekuje paczuszki od Rosegal, ale coś zaczynam wątpić, czy w ogóle dojdzie...;p
    Dziękuję, że poklikałaś w linki u mnie na blogu;**

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Również obserwuje :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. amazing outfit, looks amazing in the white snow!

    Giveaway <3 SHE WALKS Blog

    ReplyDelete
  77. Bonitas fotografias y bonito look. Besos, si quieres nos seguimos

    ReplyDelete
  78. wooooooooooooooooooooooow, really nice pictures! :)

    Would you like to follow each other? :)

    ReplyDelete
  79. Masz nietypową a zarazem zjawiskową urodę ! ;)
    Obserwujemy ?:)

    ReplyDelete
  80. piękna :) i oryginalna

    kiniaa-kingaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Śliczna stylizacja , wyglądasz cudnie ;)
    obserwujemy ? zacznij i daj znac :*
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  82. świetny nagłówek bloga ;)
    stylizacja bardzo ciekawa ;) podoba mi się czerwony sweter ;)

    Obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  83. dziękuję za zostawienie komentarza na moim blogu http://youngforever4.blogspot.de
    masz sliczny i interesujący blog
    dodałam do listy obserwowanych.

    ReplyDelete
  84. oczywiście, nie ma problemu :) zaobserwałam, Twoja kolej.
    +dziękuję za komentarz u mnie ♥

    ReplyDelete
  85. Thanks for your comment <3
    I'm following u :)
    Sunrise of my life :)

    ReplyDelete
  86. Very nice. I´m following darling.

    Kisses.

    ReplyDelete
  87. wonderful!!!
    --> Invitation to my 5 winners Firmoo Giveaway!
    I hope you will partecipate!!

    ReplyDelete
  88. cudownie ♥ piękne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  89. Fajne zdjęcia;) i ten śnieg ;) hi

    ZAPRASZAM DO MNIE ;)
    http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    ReplyDelete